#Bicara Rawak 1: Monday Couple Moment dah berkurang??

/
0 Comments


Assalamualaikum

Dah sebulan saya tak cakap-cakap kat ZENDAGI MIGZARA. Rindu saya tak? Rindu saya tak?

Ni saya nak curhat (curahan hati) sikit pasal topik hari ni. MONDAY COUPLE MOMENT!
Saya rasa bukan saya je yang rasa MONDAY COUPLE MOMENT dah berkurang, tapi ramai di luar sana, terutama peminat-peminat yang tertanya-tanya bilakah detik-detik manis mereka ni nak ada lagi setiap kali episod. Sedih tau, dah tunggu (kalau download kat rumah) dekat 3 jam, setiap episod, MONDAY COUPLE MOMENT tak ada sidekick. (sepak bakul sampah). 

Kalau ikut teori saya yang tak dapat tauliah ni, macam seolah-olah MONDAY COUPLE sekarang ni di fasa DUGAAN la. Macam tengok drama tu, mesti ada perkembangan plot. Macam ni la lebih kurang.




------------------------->   ------------------------>   --------------------->   ------------------------->
     (Perkenalan)  <3 engorat="" nbsp="">_<              (detik-detik indah)           (konflik) -_-    ~..-




Hah, sekarang tengah KONFLIK la tu. Kat fasa ni lah biasanya nak tengok sama ada pasangan tu saling cemburu atau tak. Barulah cinta tu dapat diukur berapa dalamnya dan sejauh mana mampu bertahan. Macam tu lah teori saya. 



When jealousy striked!


Tak apalah. Saya tetap masih setia dengan MONDAY COUPLE. Biarpun KG dan SJH tak kenal saya, tak mendelah. Saya akan tetap jadi peminat setia. PEMINAT TEGAR! 


ok. bibinamet

------------@


You may also like

No comments:

Powered by Blogger.